Sider

søndag 15. mai 2011

Vi tar`n

Her er mitt bidrag til Scrappehusets utfordring hvor de har stjålet
en LO og utfordret oss til å bli inspirert av denne.
Jeg ble ispirert av stilen med krøllete lag, malingssprut,
knapper og blomster, og en litt shabby stil.

Jeg har brukt mønsterark fra Websters Pages, er det ikke flott?
På baksiden vises det mer av mønstret, jeg glemte bare å ta bilde av det.
Jeg har svertet kantene med Vintage Photo.
Jeg har brukt to ark fra en gammel bok, det ene har jeg farget i kaffebad.
Alfabetet er av ukjent opphav da jeg har kastet emballasjen.

Her kan dere se at jeg har sprutet maling over lagene,
veldig inspirert av oppgaven.
Jeg har brukt kakeserviett fra Kutt Ut,
en pebble fra Prima, og diverse knapper.
Alle blomstene samt blonden er fra Wild Orchid Crafts,
men den flate har jeg malt litt gul.
Jeg har brukt Star Dust Stickles på blomstene.


Her stikker det fram noen tickets fra Tim Holtz,
en sløyfe av binding seem-bånd fra WOC, og en charm fra Kutt Ut.
Nederst stikker det fram en tag som jeg har knyttet hyssing rundt.


Søte Tilda fra Magolia er malt med Distress Reinkere,
og jeg har brukt Stickles på blomsten i håret og alle sommerfuglene.



Jeg håper dere likte kortet mitt,
jeg koste meg veldig med å lage det.

Snart er det nasjonaldagen,
jeg håper dere alle får en flott feiring.

24 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, Anne for et utrolig nydelig kort, bare elsker fargene du har brukt,så friskt og flott:) Og alle de fine detaljene, dette er superb:)
Klem Lill

Pinklady 68 sa...

Er ikke dette motivet bare herlig?:)
Et kjempe flott kort!!!!
Ha en fin kommende uke Anne!!
Klem Laila.

Elaine sa...

So beautiful Anne.
I always love the detail on your cards and projects and your colouring is always perfect.

Love Elaine xx

Sassy Scrapper sa...

Hi Sweetie! Your card is so beautiful and you put so much work into it. I love the yellow paint that's adds so much. And I love that you added buttons, I have tons of them and never think to use them. So thank you for your inspiration. Tilda is lovely and colored in beautifully! As always my dear you have created a brilliant piece of art. Have a wonderful day.
Hugs Bonnie

Torill sa...

Hei Anne!
Dette var virkelig et supert kort! Skikkelig hærlige farger, og digger inspirasjonen din!
Dette kortet likte jeg virkelig godt!
Tusen takk for at du ble med på leken!

Christina sa...

That is a gorgeous card Anne!! Looks great!!
Hugs Kristel

~Isabell~ sa...

du er knalldyktig. Jeg elsker fargevalget ditt, alle lagene, detaljene. Ja ALT=) Ønsker deg og dine en herlig 17 Mai feiring imorgen=)

Elisabeth Helland sa...

utrolig lekkert fargevalg her! takk for at du ble med på utfordringen hos oss i ScrappeHuset

Pelargonia sa...

Sweet girl, as always! Beautiful, optimistic colors, you do it so well!

Christa sa...

Hi Anne , thanks for your lovely comment on my blog. Now I am visiting you. This card I love very much....it is so my style. So many details. Tilda looks great coloured. I will visit you more often. Love from Holland , Christa.

Camilla sa...

For et kjempe flott kort! Lekkert pyntet, med utrolig mange herlige detaljer. Skjønt motiv og flott fargelagt. Ha en fin kveld! Klem Camilla:)

Unknown sa...

Underbart kort! Så fint färglagt och en massa söta detaljer =)

Kram
Malin

Synnøve sa...

Så skjønn en liten Tilda da:)
Og vakkert farget!
Et nydelig kort du har laget, herlige freshe farger.
Ha en super 17.mai,
klem klem

Karin sa...

Hej Anne!
Jättegulligt kort i fina färger och så fint dekorerat. Jag gillar också Webster Pages, dom gör så fina papper.
Hoppas du har en trevlig 17 maj idag!
Kram Karin

Renate sa...

Nydelig kort du har laget og den Tildaen der er bare så vakker!
Lekkert med malingsspruten der og lag på lag effekten.

Hilsen Renate

Vicky sa...

Beautiful card sweetie I love all the layers & I just love websters pages they are so gorgeous.

Lotsa hugs Vicky xxx

Jeanette sa...

Rålekkert kort, Anne! :) Herlig vintageaktig. Nydelige detaljer. Klem fra Jeanette :)

Mona Evy sa...

Wow, nydelig kort Anne! herlig pyntet og Tilda er lekkert fargelagt!

Patricia Garcia sa...

Just beautiful!! Love the colors and the pretty embelishments add the perfect touch!!

Hugs,
Patricia

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej!
Underbart vackert kort, älskar alla lager på lager, vackert färglagt och dekorerat!
Skall bli roligt att följa dig!
Kram Ann-Charlotte

Nina sa...

oj, så mycket fint du gör.Lycka till i utmaningen och tack för att du tittade in på min blogg.Jag återkommer.
kram Nina

having a {me} day sa...

Beautiful Tilda card and I love all the embellishments. keeley

Malin sa...

Nyyydelig kort!! Liker fargesammensetninger din

Jani sa...

OMG...I think I will spend hours to look at all your artwork!
The colours and of course all the lovely details are stunning!