Sider

torsdag 8. juli 2010

Et uendelig kort

Jeg og svigerinna til sambo satt og kikket på alt mulig innenfor scrapping på nett, og da kom vi (igjen) over en tutorial på neverending cards. Jeg har sett den før, men nå måtte jeg bare hive meg rundt og prøve. Her kan dere se tutorial, og hvordan det egentlig ser ut når man åpner det.
Det ble mange smådeler, men veldig gøy da. Bare så dumt at man må pynte det ganske flatt. :p



Her har jeg ordnet til så det går ann å skrive en hilsen. :)





Materialer:
Bazzil
Begge papirene er Melissa Frances.
Blonder fra vandrepakke el, ukjent opphav.
Perler og bling, samt blomster er fra Prima.
Gratulasjonsstempel og brads fra Papirloftet.
Tekststempel fra hobbykroken.
Alt er sprayet med Glimmer Mist, i fargen Old Lace.
Motivet er Magnolia.
Distress ink: Vintage Photo, Tattered Rose, Valnut stain, Fired Brick, Antique Linen, Broken China, Victorian Velvet og Worn Lipstick.

4 kommentarer:

Gro sa...

Så herlig fargekombinasjon. Og gøy å lage. Enig i det med pyntingen, når man er "vant" til å lage kort kort med mange lag, er det rart å måtte ha det helt flatt. Men det blir jo fint da...

Klem :o)

Mim... sa...

Så läckert kort och den vikningen måste jag pröva på.
HA en bra dag.

Therese sa...

Så kultkort. Herlig farge kombinasjon du har brukt!!

Jodie from Oz sa...

Anne, gorgeous, love this sweet Tilda and your design is beautiful. hugs Jodie from Oz