Sider

søndag 6. juni 2010

Shabby box

Denne eska er til bursdagen til svigermor i slutten av måneden. Har spart på disse kortstokk-chipboardene lenge, og har nå planer om hvordan de skal brukes. Syns dette funket bra da, å male og legge tykt med craclepaint. Passet inn i shabby vintage-stilen, liksom.

Stilen jeg ville lage dette i passet jo helt med oppdagen til Let`s get shabby, så jeg leverte den dit. Skulle egentlig også levere den til kort o mania sin utfordring, men jeg fant ut at det var imot reglene til Let`s get shabby. Så jeg lagde i stedet et kort i samme stil til kort o mania. Legger det ut senere, tenkte at det kunne skape forvirring å ha begge bidragene i samme blogginnlegg. :)



Jeg ser nå på bildet fra siden at den ene rosen oppå ligger litt på skakke, den har ikke blitt limt skikkelig, så det er fikset nå.



Queen tenkte jeg egentlig skulle stå på lokket, men det ble ikke plass til det, så jeg måtte improvisere. :)


Jeg må samtidig benytte anledningen til å hive meg med på denne søte bloggcandyen.
Dere finner candyen her, ta en titt da vel.

6 kommentarer:

yyam sa...

Oh wow! This is gorgeous! :)

Unni sa...

Flott eske, stilig med det kortet ja:)
Kortet til min datter er kommet vel frem og er blitt beundret fra alle kanter:)

zandra sa...

So pretty! Great take on the challenge!
Hugz, Z

Julie sa...

Your box is very pretty. Thanks for playing along with us at shabby.

mandysea sa...

This is beautifully original! Thanks for playing along with us at Shabby!

Angela Weimer sa...

Great take on the challenge. Your box is very beautiful. Thanks for sharing.Angela