Sider

tirsdag 8. juni 2010

Brunt og hvitt

Jeg driver kanskje med litt spam av min egen blogg nå, men jeg har laget så mye i det siste, og siden disse kortene er til forskjellige utfordringsblogger så er det vel enklest å lage egne blogginnlegg til hvert kort, for å unngå forvirring. :)

Dette kortet er til Thats just so cute, bursdagsbarnet Asil befalte av man skulle scrappe i brunt og hvitt. Mitt kort ble kanskje litt vel monokromatisk (er det det det heter?), og cracle-painten ble ikke helt sånn jeg så for meg, men ellers er jeg ganske fornøyd. Liker så godt det nye bursdagsstemplet mitt fra papirloftet, og jeg må si jeg ble veldig fornøyd med fargingen av magnolia-trykket. Jeg syns enda det er vanskelig å fargelegge trykkene så det blir pent, men dette likte jeg godt. Sommerfuglen er fra kuttut, resten er fra papirloftet.


Nærbilde av trykket. Har farget med distress, fargene er tattered rose, victorian velvet, antique linen, vintage photo, walnut stain og black soot.
Kjolen og kronen har fått glitter fra stickles, syns det er en kjempefin effekt, kommer nok til å bruke mer av det. :)

8 kommentarer:

Anette sa...

Fy søren, så utrolig dyktig du er! Må bare si at du har utviklet deg noe helt ENORMT på kort tid!! Utrolig moro å se!!

❤ Kaia sa...

HElt enig med deg. Motivet ditt var helt nydelig fargelagt.
Ellers var jo kortet helt nydelig det også...
Klem fra Kaia

Kine`s hobbyblogg sa...

For et nydelig kort:)

Jeanette Cecilie sa...

Fy søren så flink du er, stum av beundring!!!

Veronica sa...

Råflott kort :D

Hanne sa...

Flott kort med spennende bakgrunn og nydelig motiv!

~Isabell~ sa...

dette var skikkelig tøft, digger bruken din av crackle paint=)

takk for ditt bidrag=)

Asil sa...

Åh, jeg elsker monokromatisk, og jeg elsker cracklen din!! Knallstilig!!!

Takk for at du deltar! :)