Sider

lørdag 1. mai 2010

Noen bortglemte kreasjoner

Jeg har ikke helt vært i scrappemodus på en stund, så det har blitt lite oppdateringer her. Men jeg kom på nå at jeg hadde noe jeg ikke har lagt ut her før, fordi jeg ikke kunne legge det ut da det ble lagd, da det var til en konk og et telephonegame.


Denne LO-en er altså en lift, en del av et telephonegame. Alle resultatene, samt orginalen, kan sees her.

Dette kortet ble lagd til kortkonken på babyverden. Da det ble lagd var jeg ganske fornøyd med det selv. :p




3 kommentarer:

Anette sa...

Digger! Utrolig lekkert!

Jill-Christine sa...

Så masse fint du laga:)

Francielle sa...

Herlig! Så fllink du er til å bruke ark med store mønster på! Får ikke helt til jeg! men dette klarer du med glans. Og det kortet da! Råstilig. Elsker sommerfugler og denne intet unntak! For en flott effekt du har fått til! kjempeherlig! takk for fine kommentarer du legger igjen hos meg! Det varmer. ha en fin start på uken! Hej!