Sider

mandag 1. februar 2010

Telephone game og en candy til meg! :D



Jeg ble ikke veldig fornøyd med min egen LO, men det var mye flott totalt. Her kan dere se alle resultatene. Bildet mitt er litt mørkt da, det er en sjokoladefarget rose som er inni blomsten, og det henger en hjertecharm under. :) Bildet er fra Sofie var litt over 4 mnd, og vi hadde begynt med litt grøt. Med unntak av første forsøk, der hun slukte en hel skål, så ville hun IKKE ha, samme hvor kreative vi var både med grøt og grimaser. :D


5 kommentarer:

Tøvsjur sa...

nydelig LO du har lagag her. Og gratulere med at du vant en bloggcandy:) Kan se ut for at du har vinnelykke for tia.. Ta dæi en tur innom bloggen min å se kem som vant min bloggcandy;)




Og gi mæi gjerne tilbakemelding på kordan av de premian du vil ha i tillegg til veska....;)

Tøvsjur sa...

hehe.. ja trur nesten æi ville ha tippa i lotto hadde æi vært dæi;) Kan sende med nåen av de knappan som va med i sypakken.Regne med at du tenke på de hello kitty knappan + kirsebæran? Æi kjøpte de før æi begynte å sy,for å bruke de i scrappinga:)
Skal prøve å få posta pakken din en av de nærmeste dagan da:)
Ha en flott dag!

Anonym sa...

Æ vil ha et sånt bildeting av Sofie :D

Anne sa...

Ka du tenk på? Ei scrappa sia?

Anonym sa...

no lignanes som d her, ja :P